loading...

خريد هاست و ثبت دامين

بازدید : 113
11 زمان : 1399:2

خريد سرور مجازي موارد زير بخشي از كارهايي است كه من در هر VPS خريداري مي كنم. اكثريت قريب به اتفاق VPS من در Centos اجرا مي شوند ، بنابراين مي خواهم از مسيرهاي مبتني بر Centos استفاده كرده و روش هايي را براي اين تعريف مستند سازي كنم. به هر شكلي كه ممكن است ، شما بديهي است كه مي توانيد از قوانين مشابه استفاده كرده و جهت هاي مورد استفاده براي سوئيت خود را تغيير دهيد.

خريد سرور مجازي موارد زير بخشي از كارهايي است كه من در هر VPS خريداري مي كنم. اكثريت قريب به اتفاق VPS من در Centos اجرا مي شوند ، بنابراين مي خواهم از مسيرهاي مبتني بر Centos استفاده كرده و روش هايي را براي اين تعريف مستند سازي كنم. به هر شكلي كه ممكن است ، شما بديهي است كه مي توانيد از قوانين مشابه استفاده كرده و جهت هاي مورد استفاده براي سوئيت خود را تغيير دهيد.
1. چارچوب را به روز كنيد
در زماني كه شما يك خريد سرور مجازي VPS ديگري ترتيب مي دهيد ، ضروري است كه حتي قبل از شروع استفاده از آن ، بروزرساني همه بسته هاي قابل دسترسي را اجرا كنيد. در سانتيمترها ، اين كار بايد با اجراي يك دستورالعمل اساسي بروزرساني يام امكان پذير باشد


[root @ host] # بروزرساني yum - y
2. نام ميزبان خود را تغيير دهيد
نام خانوادگي پيش فرض كه VPS با آن همراه است به طور مرتب دشوار است. در دنياي كامل ، يك نام ميزبان بايد يك آدرس IP باشد ، با اين هدف كه ما از نام ميزبان استفاده مي كنيم و نه به خاطر آوردن آدرس IP براي دسترسي به سرور سخت تر است. بنابراين ما بايد نام ميزبان را به چيزي تغيير دهيد كه نمي توانستيد چيزي بيش از استفاده از آن بخواهيد - نبرد براي استفاده از چيز ديگري كه ما اين منطق را شكست خواهيم داد.
در مرحله اول تهيه يك ضبط از نام ميزبان خود ، بنابراين به IP VPS شما تنظيم مي شود ، در اين مرحله آن را به شرح زير از ترمينال قرار دهيد.
[root @ host] # hostnamectl set-hostname serv.domain.tld
3. زمان و منطقه زماني خود را تغيير دهيد
استفاده از زمان و منطقه زماني محله براي VPS شما مفيد است. اين برنامه ها را تشويق مي كند تا با استفاده از يك نشانگر زماني به معناي زمان در نزديكي ، سياهههاي مربوط را تهيه كنند
با استفاده از جهت زير مي توانيد منطقه زماني را تازه كنيد:
[root @ host] # منطقه زماني-زماني منطقه آفريقا / نايروبي
به همين ترتيب مي توانيد وقت خود را با يك سرور ntp در نزديكي هماهنگ كنيد. به عنوان مثال در كنيا مي توانيم از 0.ke.pool.ntp.org استفاده كنيم
[root @ host] # yum معرفي - y ntpdate
[root @ host] # ntpdate 0.ke.pool.ntp.org


مي توانيد رويكردهاي بيشتري براي نظارت بر زمان بر روي اين اتصال جستجو كنيد. به همين ترتيب مي توانيد سرور ntp همسايگي خود را در اينجا بررسي كنيد
4- ارائه خدمات ارزشمند
من هرگز سرور نداشته ام و از نياز به استفاده از vim يا wget غافلم. من به طور كلي در شرايطي كه به آنها احتياج داشته باشم باد مي خورم. دليل اين امر عدم معرفي آنها به طور واضح است؟ علاوه بر اين ، مخزن اپل را بسيار مفيد مي دانم
[root @ host ~] # yum معرفي - y vim wget صفحه نمايش اپل تخليه
5. ترتيب جاسوسي

روش عادي اين است كه ورود ريشه به سرور شما را مختل كند. اين بدان معني است كه براي استفاده از ورود به سيستم از راه دور ، بايد نام كاربري ديگري ترتيب دهيد. شما بايد گزينه اي را براي استفاده از سودو با چنين مشتري داشته باشيد كه متعاقباً بايد مشتري را به عنوان يك جادوگر نيز تنظيم كند. براي ساختن مشتري به نام wallace ، دستور زير را اجرا كنيد
[root @ host] # useradd wallace
[root @ host] # usermod - aG wallaceage
در اين مرحله شامل خط زير در سند sudoers است كه مي توان با تهيه ويسودو به آن رسيد
wallace ALL = (ALL) NOPASSWD: ALL
6. پورت SSH را از حالت پيش فرض 22 تغيير دهيد
تغيير درگاه پيش فرض SSH يك پيشرفت مهم در جهت تأييد خريد سرور مجازي سرور شما حتي از حمله به جانوران محتواي كامپيوتري است. شما مي توانيد يكديگر را كه هنگام بيان اين مطلب بيان شده است فراموش كنيد ، اما هرگز از تغيير درگاه SSH خود غافل شويد. محتاط بودن انتخاب بندر با توجه به 1000 مورد بنظر مي رسد زيرا بيشتر بندرهايي كه در حال حاضر به اداره هاي مختلف مختلف منتقل شده اند ، و اختصاص يك درگاه مشابه به اداره هاي مختلف باعث بروز مشكلاتي مي شود.
[root @ host] # vim / و موارد ديگر / ssh / sshd_config
[root @ host] # systemctl راه اندازي مجدد sshd


7. ورود به سيستم كليد ssh خريد سرور مجازي
استفاده از كليدهاي ssh براي ورود به سيستم در تضاد با تأييد گذرواژه‌ها ، به طور فزاينده اي سودمند و ايمن تر است. اين را مي توان در سند طراحي ssh ترتيب داد. ضبط در / و موارد ديگر / ssh / sshd_config ، PubkeyAuthentication را روي بله تنظيم كنيد
8. كلمات عبور مشتري را به روز كنيد
كليد مخفي ارائه دهنده VPS شما را به چيزي غير از آنچه انتظار مي رود تغيير دهيد.
[root @ host] # passwd
تغيير كلمه مخفي براي ريشه مشتري.
عبارت مخفي جديد:
عبارت مخفي جديد Retype:
9. معرفي فايروال.
تمام سرورهاي باز اينترنت بدون توجه به اينكه چه برنامه اي در آنجا اجرا خواهد شد ، به فايروال احتياج دارند. در واقع ، من csf را با هدفي دوست دارم و آن چيزي است كه من به طور معمول براي VPS معرفي مي كنم. SO ابتدا ، فايروال هايي را كه به صورت بالقوه از پيش تنظيم شده اند ، مثلاً Firewalld يا selinux (طبيعي با OVH VPS) از بين ببريد. در آن مرحله csf را معرفي كنيد.
[root @ host] # disc / usr / src؛ rm - fv csf.tgz؛ wget https://download.configserver.com/csf.tgz؛ tar - xzf csf.tgz؛ cd csf؛ sh install.sh
از آن نقطه به بعد ، با تنظيم كردن TESTING = 0 in / و غيره / csf / csf.conf و سپس empower lfd ، csf را از حالت TESTING بيرون رده و به طور خودكار هر زمان كه فريم ورك دوباره راه اندازي شود ، شروع مي شود.
[root @ host] # systemctl empower lfd
اين بايد شما را به خوبي تنظيم كند تا اكنون برنامه خود را اجرا كنيد.


سرور خصوصي مجازي (VPS) با استفاده از مجازي سازي ، يك سرور فيزيكي را به نگهدارنده هاي هوشمند تقسيم مي كند ، هركدام به عنوان يك سرور فيزيكي متفاوت عمل مي كند. هر VPS دسترسي ريشه و كنترل كامل را به مشتري امكان پذير مي كند ، از جمله ظرفيت شروع و متوقف كردن هر رويه اي همانند توقف و راه اندازي مجدد خريد سرور مجازي VPS.
Virtual Machine در Cloud (VM) همچنين از مجازي سازي براي تقسيم سرور به دارنده هاي منسجم استفاده مي كند. مشتري ها دسترسي ريشه اي و كنترل كامل دارند ، فقط معادل سرور VPS. در واقع ، در سطح "دارنده" هيچ تضادي بين VPS و VM وجود ندارد كه آنها از پيشرفتهاي مشابه مجازي سازي استفاده مي كنند.

https://oneormorefrnd.novinblog.net/post-1.html


تضادهاي اساسي بين تسهيل كننده VPS و خريد سرور مجازي تسهيل كننده VM در چگونگي كنار گذاشتن اطلاعات و نحوه نظارت بر سرورهاي فيزيكي و دارندگان مجازي است.
با تسهيل VPS ، دارندگان VPS بر روي سرورهاي مستقلي با تنظيم بسيار خاص خود از درايوهاي دايره اي ، به طور معمول در يك خوشه براي كيفيت بهتر بي بديل قرار دارند. برنامه نويسي مديران براي ترتيب دادن دارندگان VPS و كمك به لايحه تأمين كننده تأمين كننده و مديريت آنها استفاده مي شود.
VM در Cloud تسهيلگر به تدريج پيشرفت مي كند به اين دليل كه براي برجسته برجسته تر در نظر گرفته شده است. سرورهاي فيزيكي هيچ يك از اطلاعات VM خريد سرور مجازيرا ذخيره نمي كنند. كليه اطلاعات در يك واحد انبارداري سريع و سريع ، به نام SAN (تنظيم منطقه ذخيره سازي) قرار داده شده است. SAN يك وسيله واقعي كاملاً محكم است و به خودي خود ساخته شده است و با يك واحد داغ غير قابل تشخيص داغ در مواردي غيرممكن كه شكست بخورد طراحي شده است. VM در Cloud نيز به همين ترتيب از يك Cloud خريد سرور مجازي پيچيده براي مديران ، از ارائه ، شارژ و سازماندهي گذشته استفاده مي كند. چارچوب مديران cloud vps قصد دارد تغيير و پيگيري استفاده از دارايي ها را ساده كند. اين چارچوب مديريتي قدرت كليت سرورهاي فيزيكي را مورد توجه قرار مي دهد و هنگامي كه يك نااميدي از تجهيزات اتفاق مي افتد ، در نتيجه دستگاههاي مجازي را كه در ساير سرورهاي healty تحت تأثير قرار گرفته است ، مجدداً شروع مي كنيد. تركيب دارايي مدرن هيئت مديره ،خريد سرور مجازي و "خود تلافي" يك جهان بيني بي نظير براي تسهيل اداره ها است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 14
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 354
  • بازدید کلی : 2632
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی